Minust
Haridus:
2011 Tartu Ülikool, logopeedia magister. Magistritöö: “Sõnadevahelised paradigmaatilised seosed 5-6-aastaste laste kõnes”.
2006 Tartu Ülikool, eripedagoogika bakalaureus. Bakalaureusetöö: “Kategooriate uurimine 5–6aastaste laste kõnes”.
Logopeed, tase 7. Kutsetunnistus nr 182486.
Eesti Logopeedide Ühingu liige.
Töökogemus:
2023 – … Eravastuvõtud.
2019 – … Haapsalu Hariduse Tugiteenuste Keskus, logopeed.
2011 – 2019 SA Haapsalu Neuroloogiline Rehabilitatsioonikeskus, logopeed.
2008 – 2011 Tallinna Lasteaed Õunake, logopeed, juhataja asetäitja õppe- ja kasvatustöö alal.
Tunnustus:
2022 – Aasta tugispetsialisti finalist. Haridus- ja teadusministeerium, Eesti Haridustöötajate Liit.
2022 – Aasta tugispetsialist. SA Läänemaa, Läänemaa Haridustöötajate Liit.
Läbitud koolitused:
2024 – Ehholaaliast sihipärase kõneni: keele omandamine terviküksustena.
2024 – 9th Congress of Baltic States SLTs`. Understanding each other.
2023 – Kogeluse kaasaegsed käsitlused.
2023 – Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 5-6-aastaste laste kõne uurimisel.
2023 – Teadlik ja jõustav lapsevanematega koostöö.
2023 – Adenoidektoomia ja tonsillektoomia: Logopeedi roll.
2023 – Kõnemõistmisraskustega keelepuudega laste ja noorukite toetamine teraapias.
2022 – AAC vahendite kasutamine kommunikatsioonioskuste arendamise toetamiseks.
2022 – Early Gross Motor, Oral Motor and Vocalization Skills. Feeding Skills and Feeding Intervention in Children.
2022 – Orofatsiaalsed müofunktsionaalsed häired ja teraapia printsiibid.
2022 – Autistliku lapse kõne toetamine.
2021 – Individuaalne arenduskava.
2021 – Keerulise käitumisega ja abivajava lapse toetamine lasteaias.
2021 – Huule- ja/või suulaelõhega (HSL) sündinud laste perekonna toetamine ja kõne arengu eripärad.
2020- Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 3-4-aastaste laste kõne uurimisel.
2019 – Motiveeriv intervjueerimine: algtase.
2019 – Suuhingamine.
2019 – Kliinilise logopeedi roll ja tõenduspõhine lähenemine trahheostoomiga patsiendi käsitlusel. Kliinilise logopeedi roll intensiivravi patsiendi käsitlusel – kiiresti arenev valdkond.
2017 – Neelamishäired lastel ja täiskasvanutel.
2016 – ECDI-II sõeltest 2 kuni 3 aasta vanuste laste kõne arengu hindamiseks.