Minust

Haridus:

2011 Tartu Ülikool, logopeedia magister. Magistritöö: “Sõnadevahelised paradigmaatilised seosed 5-6-aastaste laste kõnes”.

2006 Tartu Ülikool, eripedagoogika bakalaureus. Bakalaureusetöö: “Kategooriate uurimine 5–6aastaste laste kõnes”.

Logopeed, tase 7. Kutsetunnistus nr 182486.

Eesti Logopeedide Ühingu liige.

Töökogemus:

2023 – … Eravastuvõtud.

2019 – … Haapsalu Hariduse Tugiteenuste Keskus, logopeed.

2011 – 2019 SA Haapsalu Neuroloogiline Rehabilitatsioonikeskus, logopeed.

2008 – 2011 Tallinna Lasteaed Õunake, logopeed, juhataja asetäitja õppe- ja kasvatustöö alal.

Tunnustus:

2022 – Aasta tugispetsialisti finalist. Haridus- ja teadusministeerium, Eesti Haridustöötajate Liit.

2022 – Aasta tugispetsialist. SA Läänemaa, Läänemaa Haridustöötajate Liit.

Läbitud koolitused:

2024 – Ehholaaliast sihipärase kõneni: keele omandamine terviküksustena.

2024 – 9th Congress of Baltic States SLTs`. Understanding each other.

2023 – Kogeluse kaasaegsed käsitlused.

2023 – Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 5-6-aastaste laste kõne uurimisel.

2023 – Teadlik ja jõustav lapsevanematega koostöö.

2023 – Adenoidektoomia ja tonsillektoomia: Logopeedi roll.

2023  – Kõnemõistmisraskustega keelepuudega laste ja noorukite toetamine teraapias.

2022  – AAC vahendite kasutamine kommunikatsioonioskuste arendamise toetamiseks.

2022 – Early Gross Motor, Oral Motor and Vocalization Skills. Feeding Skills and Feeding Intervention in Children.

2022 – Orofatsiaalsed müofunktsionaalsed häired ja teraapia printsiibid.

2022 – Autistliku lapse kõne toetamine.

2021 – Individuaalne arenduskava.

2021 – Keerulise käitumisega ja abivajava lapse toetamine lasteaias.

2021 – Huule- ja/või suulaelõhega (HSL) sündinud laste perekonna toetamine ja kõne arengu eripärad.

2020- Standardiseeritud kõnetesti kasutamine 3-4-aastaste laste kõne uurimisel.

2019 – Motiveeriv intervjueerimine: algtase.

2019 – Suuhingamine.

2019 – Kliinilise logopeedi roll ja tõenduspõhine lähenemine trahheostoomiga patsiendi käsitlusel. Kliinilise logopeedi roll intensiivravi patsiendi käsitlusel – kiiresti arenev valdkond.

2017 – Neelamishäired lastel ja täiskasvanutel.

2016 – ECDI-II sõeltest 2 kuni 3 aasta vanuste laste kõne arengu hindamiseks.

Scroll to Top